Пошуковий запит: <.>II=mvuk/2007/3<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13 |
>1.
|
Кирилюк, М. Тенденції розвитку ринку нерухомості у Чернівцях на 2007 рік [] / М. Кирилюк> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 3. - С. 12-15. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Економіка невиробничої сфери Україна--Чернівці Кл.слова (ненормовані): ринок нерухомості
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Головкіна, Н. Оцінювання програм інтегрованих маркетингових комунікацій: світові дослідження методів оцінювання повідомлень [] / Н. Головкіна> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 3. - С. 16-21. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Комунікації: реклама, public relations Кл.слова (ненормовані): маркетингові комунікації
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Решетнікова, Г. Нейрони мережі як засіб аналізу і моделювання поведінки споживача [] / Г. Решетнікова, А. Жидков> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 3. - С. 22-27. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингві дослідження
Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Жидков, А. Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Яцюк, Д. Реклама як основний чинник формування і функціонування бренду [] / Д. Яцюк> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 3. - С. 28-32. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Бренди Кл.слова (ненормовані): маркетингові комунікації -- бренд -- реклама
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Карпенко, Н. Партизанський маркетинг у практиці малого та середнього бізнесу Полтавщини [] / Н. Карпенко> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 3. - С. 33-39. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг Україна--Полтавщина Кл.слова (ненормовані): малий та середній бізнес
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Кощій, О. Проблеми виготовлення екологічно чистих продуктів харчування в Україні [] / О. Кощій> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 3. - С. 40-44
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Економіка харчової промисловості Кл.слова (ненормовані): продукти харчування
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Ладиченко, К. Управління відносинами готельних підприємств зі споживачами: проблеми та перспективи розвитку [] / К. Ладиченко> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 3. - С. 45-48. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Готельне господарство Кл.слова (ненормовані): готельні підприємства
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Лилик, І. Маркетинг: виклик XXI століття [] / І. Лилик, І. Сайчук> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 3. - С. 49-51. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг
Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Сайчук, І. Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Качура, Ю. Латеральне мислення для менеджера: час нагострити клинок [] / Ю. Качура> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 3. - С. 52-54
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Теорія маркетингу Кл.слова (ненормовані): латеральне мислення -- стандартне мислення
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
"Консолідована система директив і керівництв у сфері реклами та практики маркетингових комунікації ІСС []> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 3. - С. 55-58
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг у світі
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Дискусії за крунлим столом: "Легка промисловість: партнерство і конкуренція на вітчизняному ринку" []> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 3. - С. 61-66
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Економіка легкої промисловості
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Омельчук, О. Рівень якості обслуговування в роздрібних мережах Києва: результати моніторингу Marketing LAB [] / О. Омельчук> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 3. - С. 67-68
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг Україна--Київ
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Гладунов, О. Американські дипломати в гостях в УАМ [] / О. Гладунов> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 3. - С. 69
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): УАМ- Українська Асоціація Маркетингу
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
|