Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=mvuk/2007/3<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.


    Кирилюк, М.
    Тенденції розвитку ринку нерухомості у Чернівцях на 2007 рік [] / М. Кирилюк // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 3. - С. 12-15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка невиробничої сфери
   Україна--Чернівці
Кл.слова (ненормовані):
ринок нерухомості

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

2.


    Головкіна, Н.
    Оцінювання програм інтегрованих маркетингових комунікацій: світові дослідження методів оцінювання повідомлень [] / Н. Головкіна // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 3. - С. 16-21. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Комунікації: реклама, public relations
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

3.


    Решетнікова, Г.
    Нейрони мережі як засіб аналізу і моделювання поведінки споживача [] / Г. Решетнікова, А. Жидков // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 3. - С. 22-27. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингві дослідження

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Жидков, А.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

4.


    Яцюк, Д.
    Реклама як основний чинник формування і функціонування бренду [] / Д. Яцюк // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 3. - С. 28-32. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Бренди
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- бренд -- реклама

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

5.


    Карпенко, Н.
    Партизанський маркетинг у практиці малого та середнього бізнесу Полтавщини [] / Н. Карпенко // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 3. - С. 33-39. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   Україна--Полтавщина
Кл.слова (ненормовані):
малий та середній бізнес

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

6.


    Кощій, О.
    Проблеми виготовлення екологічно чистих продуктів харчування в Україні [] / О. Кощій // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 3. - С. 40-44 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка харчової промисловості
   
Кл.слова (ненормовані):
продукти харчування

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

7.


    Ладиченко, К.
    Управління відносинами готельних підприємств зі споживачами: проблеми та перспективи розвитку [] / К. Ладиченко // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 3. - С. 45-48. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Готельне господарство
   
Кл.слова (ненормовані):
готельні підприємства

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

8.


    Лилик, І.
    Маркетинг: виклик XXI століття [] / І. Лилик, І. Сайчук // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 3. - С. 49-51. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Сайчук, І.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

9.


    Качура, Ю.
    Латеральне мислення для менеджера: час нагострити клинок [] / Ю. Качура // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 3. - С. 52-54 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Теорія маркетингу
   
Кл.слова (ненормовані):
латеральне мислення -- стандартне мислення

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

10.


   
    "Консолідована система директив і керівництв у сфері реклами та практики маркетингових комунікації ІСС [] // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 3. - С. 55-58 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг у світі
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

11.


   
    Дискусії за крунлим столом: "Легка промисловість: партнерство і конкуренція на вітчизняному ринку" [] // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 3. - С. 61-66 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка легкої промисловості
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

12.


    Омельчук, О.
    Рівень якості обслуговування в роздрібних мережах Києва: результати моніторингу Marketing LAB [] / О. Омельчук // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 3. - С. 67-68 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   Україна--Київ

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

13.


    Гладунов, О.
    Американські дипломати в гостях в УАМ [] / О. Гладунов // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 3. - С. 69 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
УАМ- Українська Асоціація Маркетингу

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)